XC4000/3000 ISE + programovani

hwkonfera hwkonfera@seznam.cz
Pátek Září 24 20:24:22 CEST 2004

Diky, Found 2.1 se prave stahuje ... (jeste jsem na webu nasel zminku o
nekompatibilite F 2.1 s vyssimi NT, konkretne Windows 2000 - pry vyjimky v
msvcrt.dll ... pro me ma tato informace znacny vyznam, protoze napr. vsechny
MPLABy jsou nekompatibilni s Windows 2003. Z ustredi Microchipu mi napsali,
ze se podpory rozhodne nedockam ... :) )

Urcite je umi Foundation 2.1 a mel by je umet jeste WebPack ISE 3.1

No snak klasickym adapterem na LPT.

... no to jiste :), o tom neni sporu, spise me zajimalo konkretne jakym
(neco jako ByteBlaster http://www.dal.ca/~jgu/4260/dsbyte.pdf ?? ...
zajimalo me overene schema) a JTAG loader, ktery umi kompilovany kod do FPGA
prenest ---> predpokladam, ze to bude jedna z funkci Foundationu, ze ???

Diky, Simon