.... because I use linux bolo

turby turby@seznam.cz
Pátek Září 24 19:43:08 CEST 2004

nekdy nekdo pouziva linux treba na programovani v malovyrobe jen
proto, ze doma mel stary notebook, na kterem win95 bootuji 15 minut a
to i presto, ze jinak sedi vyhradne u woken z vami zminenych
praktickych duvodu. navic je ta obsluha s tlacitkem na seriaku tak
blbuvzdorna, ze s tim muze programovat i cvicena opice ktera zvladne
nasadit brouka do patice "teckou ke dverim" (tim nerikam, ze to na win
nejde taky) :o)

ale mate pravdu, programator tam nemam od elnecu i kdyz s nim jinak
pracuju a nic proti nemu nemam :o)

proste jednou se hodi to a jindy ono a ne vzdy statistiky prohlizecu
webu vypovidaji o tom co by si clovek pral nebo co potrebuje

to jen k tem uplakanym taborum microsoftaru nebo linuxaru :o)
--
 turby (toho casu microsoftar:)
 turby@seznam.cz