.... because I use linux bolo

MK info@mcu.cz
Pátek Září 24 19:02:56 CEST 2004

> Dotycny pan asi jeste nenarazil na nejakou velkou organizaci, ale jenom
> tutkare (pardon, firmy s malo zamestnanci). Velci totiz pouzivaji prave ty
> jim zatracovane unixy (vzhledem k tomu jak je linux napsan, da se povazovat
> za urcity druh unixu - vzdyt v podstate vznikl jen jako 386-kova varianta
> minixu (teda to jsem ho ale deklasoval, co ;-) )).
>
> Mozna by ho velmi zajimalo, ze napsat program pro "linux", neznamena ze je
> jenom pro linux, ale pokud nepouziva nejakych linuxovych specialit, tak je
> prenositelny i na ostatni unixove systemy. A pokud ho napise treba za pomoci
> [...]

Kurna a nechcete uz sklapnout kufr a jit si poplakat na root??
To ze nekdo nepodporuje Linux je a bude jen a pouze jeho problem.
Muzete si nad tim poplakat, ale nemate zadne pravo mu do toho kafrat.
Co Vam brani se s Elnecem dohodnout a nabidnout mu vytvoreni
ovladaciho softu pro Linux. Verim, ze v pripade realne nabidky (ne jen place)
o tom alespon zacnou vest debatu.

To ze aktivisti, prudici a jini zastanci tohoto jedineho a spravneho OS
v drtive vetsine jen dokazi tlachat o tom jak jsou utlacovani je naprosto bezny jev.
To ze rvou, ze chteji ke vsemu zdrojaky a bez nich nema nic vyznam je take naprosto
bezne. A nejen Linuxari.

Fakt nekteri z Vas nejste schopni pochopit, ze Vy jste si zvolili Linux a nikdo Vam ho nevnutil.
Tak nervete, ze si ho nezvolil kazdy. Pak se zase muze stat, ze v naprosto stejnych intencich
budou porvavat milovnici Woken.

Mimochodem, stale mi nikdo z Vas (Linuxaru) neodpovedel na jeden muj dotaz -
jake aplikace pouzivat aby adekvatne nahradily vyvojove prostredky, ktere pouzivam
pod Win tak abych nedegeneroval k prikazove radce, neutrpela kvalita a rychlost
prace a nemusel se neustale sr.t s nefunkcnosti (sorry s featurami) OS.
Drze jsem se takto zeptal jiz pred pekne dlouhou dobou - krome pindu
o stupiditach jako je OF a pod mi nikdo adekvatni nahrady nenabidl :-)))))))

Sorry, ale fakt me ten blabol pekne vytocil, predevsim ta duchaplnost o tutkarich :-)

Tento e-mail neobsahuje zadny virus, protoze pouzivam sedou kuru mozkovou

S pozdravem

Milan Kostomlatsky
Belcicka 14
14100 Praha 4 - Sporilov