.... because I use linux bolo

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Pátek Září 24 18:39:58 CEST 2004

Dne pátek, 24. září 2004 17:05 Jakub Slajs napsal(a):
> [...]

[...]

> tenhle Vas prispevek naprosto nechapu. CadSoft take nabizi Eagle
> pro Linux a nevsiml jsem si ze by poskytoval zdrojove kody nebo to
> snad dokonce povazoval za charitu. Korektni by bylo napsat, ze ovladaci
> program pro Linux neposkytujete protoze to nechcete nebo to neumite.
>
> Krome toho nepouzivaneho a oskliveho Linuxu jsou zde dalsi systemy
> (napr. MacOS X, FreeBSD) jeste stesti ze je ten kod psany pro Windows
> tak nadherne prenositelny ;-)
>
> FYI delam na projektu urcenem pro platformy Windows/Solaris/Linux

Dotycny pan asi jeste nenarazil na nejakou velkou organizaci, ale jenom
tutkare (pardon, firmy s malo zamestnanci). Velci totiz pouzivaji prave ty
jim zatracovane unixy (vzhledem k tomu jak je linux napsan, da se povazovat
za urcity druh unixu - vzdyt v podstate vznikl jen jako 386-kova varianta
minixu (teda to jsem ho ale deklasoval, co ;-) )).

Mozna by ho velmi zajimalo, ze napsat program pro "linux", neznamena ze je
jenom pro linux, ale pokud nepouziva nejakych linuxovych specialit, tak je
prenositelny i na ostatni unixove systemy. A pokud ho napise treba za pomoci
knihovny vxWindow, tak mu bude bez potizi fungovat uplne na vsem, tedy i na
tech woknech. No kecam, na ZX-81 fungovat nebude.

--

                        Jaroslav Lukesh