.... because I use linux bolo

Jan Puobis, ELNEC jpuobis@elnec.sk
Pátek Září 24 18:24:05 CEST 2004

Vazeny p. Slajs,

> pro Linux a nevsiml jsem si ze by poskytoval zdrojove kody nebo to
> snad dokonce povazoval za charitu.
Asi som sa nevyjadril cekom presne. Podla mojich zaznamov 80% Linux
zakaznikov po odpovedi "lutujem, ale Linux nepodporujme" ziada
zdrojove kody. Keby to nemysleli vazne, tak je to celkom zabavne.

> Korektni by bylo napsat, ze ovladaci program pro Linux neposkytujete
> protoze to nechcete nebo to neumite.
Dovody, preco nepodporujeme platformu Linux som predsa uviedol. Nema
to naozaj nic spolocne s tym, ci to chceme, alebo nie nie, a uz vobec
nie s tym, ci to vieme, alebo nie.

> FYI delam na projektu urcenem pro platformy Windows/Solaris/Linux
Nikdy som nehovoril, ze sa to neda, ani to, ze podpora Linuxu
(pripadne inych OS) nemoze byt ziskova - tu vela zalezi od aplikacie.

Prajem prijemny weekend.

S priatelskym pozdravom,
Jan Puobis
www.elnec.com