Smartmedia 128MB

Thomas Shaddack hwnews@shaddack.mauriceward.com
Čtvrtek Září 23 10:32:13 CEST 2004

On Tue, 21 Sep 2004, Priesol Vladimír wrote:

> Nemáte někdo z Prahy možnost obnovit CIS na flash kartě Smartmedia 128MB, kterou mi teď nebere foťák (Olympus)?
> Hledal jsem na internetu a zjistil, že tuto možnost (je to vlastně fyzické formátování) podporuje jen malá množina čteček karet a výrobce k ní musí dodat program na opravu CIS struktury. Profesionální firma vyžaduje za tento úkon 650 Kč, to už si skoro můžu koupit novou kartu ...

Nedala by se vzit jina, funkcni karta, z Linuxu ji precist do souboru jako
block device (dd if=/dev/kdejetakarta of=file.img), a pak ji prepsat na
zminenou nefunkcni kartu (dd if=file.img of=/dev/kdejetakarta)?

Dobra vec by taky mohla byt ten image dat nekam na Sit, at je k dispozici
i pro ostatni podobne postizene.

(Je taky mozne ze se pletu a jedna se o nizsi uroven formatu, nez ktera je
dosazitelna timhle zpusobem. O CIS vim houby.)