prehrivajici se regulator

Ondrej Tesar - Boza boza1@volny.cz
Středa Září 22 15:14:26 CEST 2004

Pri tom puvodnim zapojeni na 4.8V to fungovalo, motorek se tocil na
obe strany podle ovladani a i zastavoval. Jen to prehrejvani...

Pri tom testu na 12V to bylo nejaky divny, jelo to jen na jednu stranu
a to jeste dost cukave... Ale napajel jsem to z akumulatoru, ktery
jsem zaroven nabijel, takze nic moc...

No snad se mi podari najit nejaky pouzitelny P logic mosfet a tim se
to spravi...

Ondrej Tesar