Problem s XP - private folder

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Středa Září 22 14:40:59 CEST 2004

Dne středa, 22. září 2004 13:45 Tomáš Pípal napsal(a):
> Proc bych o tom nemel mluvit na verejnosti, windows uz snad od nt nemaji na
> ntfs s diakritikou zadne problemy a narozdil od linuxu nemusim nastavovat

ceska versus ceska ne. Ale zkuste dat disk z vaseho pc pod ruske wokna...

> zadne konfiguraky ani dalsi kouzla. Navic je to cele daleko prehlednejsi.

i wokna maji textove konfiguraky. A i linux ma dokonce klikaci nastavovatka.

> Na linuxu me navic stve citlovost na velka a mala pismena, pri programovani
> v c je to v pohode, ale u jmen souboru a adresaru je to hovadina, jeste
> jsem nevidel ze by nekdo pojmenoval dva soubory stejne ale s rozdilnou
> vyskou znaku.

videl jste toho tedy jeste hodne malo. Mate treba install a Install, kde to
prvni je skript a to druhe popis.

No a abyste nezoufal, ono to jde taky zrusit. Sice ne trivialne (klikozne),
ale jde.

> v linuxu to mozna jde nejak nastavit, ale nejsem odbornik na linux a
> nehodlam tomu venovat celej den hledanim po ruznych didkuzich

vono to ma i klikatka kde to jde nastavit (treba mandrake). Staci kliknout na
monitor s vercajkem.

--

                        Jaroslav Lukesh
  This e-mail could not contain any viruses because I use Linux