Detekce nabiti NiMH

Radek Vicek vicek.radek@cpost.cz
Středa Září 22 11:28:13 CEST 2004

Ja jsem take nabijel na MC33340 (mimochodem ma velmi citlivy DP) - nabijim
cca 1C az do vypnuti to jsou clanky dost teple (po dobu nabijeni jsou
studene - ohreji se az poslednich par minut) odhaduji cca 40-45stC mozna vic
je to takove to ze to vydrzite, ale je vam to neprijemne. Pokud je v tomhle
okamziku prepnu na konst. proud 0.1C tak nevychladnou ani po nekolika
hodinach.

Mozna ze je rozdil rekace clanku na DP po nabijeni velkym proudem a pak
malym nebo 14-16h celou dobu 0.1C kdy muze byt reakce uplne jina.

RadekCX