Problem s XP - private folder

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Středa Září 22 09:39:21 CEST 2004

ok, toto som nevedel. Akosi automaticky som predpokladal, ze pokial je
nejaky folder nastaveny ako pristupny len pre jednehu usera tak bude
pristupny len pre toho usera, alebo admina. Ak sa tam spusti iny OS tak
nebude pristupny vobec. Ked sa nabootuje predtym dokonale zabezpecena
linuxova masina z toho CD tak mate tiez neobmedzeny admin pristup na
cely disk?
V kazdom pripade prva rada Tomase Pipala bola strucna, jasna a
nezalozila ziaden flame :-)
b.