učebnice high-speed

Martin Sveda sejda@kn.vutbr.cz
Středa Září 22 08:34:09 CEST 2004

Dobry den...

Tady se ta debata trosku zvrhla a z tematu ucebnice high-speed
se to posunulo nekam jinam :-)

Mohl by prosim nekdo poslat link na pdf te knizky?

Nekdo tu psal, ze to nasel pres eMule - no ja chvili
hledal co to je a pak to v nejakem vyhledavaci eMule
stejne nenasel :-(

Takze bud se to ztratilo, nebo jsem pouzil nejake
jine eMule...

Diky moc za ten link.

S pozdravem, M.S.

PS. K te anglictine - ve skole se to naucit neda
(mluvim o stredni, vysoke, postgradualu). Ja radsi
z vyuky utekl a zacal chodit se zahranicnima studentama
na pivo - cloveku se pekne rozvaze jazyk a mluvi
pak bez zabran... Tento zpusob "vyuky" mi asi dal nejvic.