PIC12F508

Martin Hanek martin.hanek@centrum.cz
Středa Září 22 08:30:27 CEST 2004

Asi ma lepsi kontakty. Kdyz jsem se koncem minuleho tydne dival na web
Microchipu, tak je jeste neprodavali a ze mam kontaktovat jejich
zastupce u nas. A toto je odpoved mespraha z 15.9.:
Prodávat je urcite budeme, mám je objednané na sklad, mela bych dostat první
dodávku koncem ríjna.
Ceny:
1-99 ks PIC12F508-I/P + I/SN    USD 0,90
100...                                            USD 0,85
S pozdravem
MES Praha - Hábová

PS: Nebyl by jeden kousek k mani?

Martin Hanek