BH1415,BH1416

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Úterý Září 21 20:48:00 CEST 2004

ani vam to neprijde, ale az na toho bacha vsetko co pocujete v radiu je
mpeg skomprimovane. Dokonca vela radii pouziva 32kHz sampling rate. Ale
ano, kompresia ma (prekvapujuco) vplyv na impulznu odozvu...

Jaroslav Lukesh wrote:

>Nemyslel jsem dynamiku, S/N ani kmitoctovy rozsah, ale impulsni odezvu a
>neblahe jevy zpusobene MDCT. Pokud vim, tak pan chtel kvalitni enkoder.
>
>JInak se to da udelat taky z par tranzistoru pri napajeni jednou tuzkovkou...
>Princip je jednoduchy, moduluje se rozdilova slozka, pak se smicha a je to.
>
>Idea:
>1T zesilovac na ziskani signalu M+S
>1T zesilovac S s modulatorem (budto dalsi T nebo dioda)
>4T 38kHz + delic dvema
>-------
>6 tranzistoru + halda pasivek.

Co tak idea #2:
1x vhodny jednocipak
1x DDS
1x DC/DC prevodnik bateria/+3.3V
3 integrovane obvody + halda blokovacich kondenzatorov

absolutne cisty prednes, dokonale kodovanie :-)