BH1415,BH1416

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Úterý Září 21 18:23:32 CEST 2004

Dne úterý, 21. září 2004 18:01 Daniel Valuch napsal(a):
> lebo predsa analogovy prenos FM rozhlasu je tak kvalitny, ze MP3
> kompresia tam bude pocut jak svina :-)

Nemyslel jsem dynamiku, S/N ani kmitoctovy rozsah, ale impulsni odezvu a
neblahe jevy zpusobene MDCT. Pokud vim, tak pan chtel kvalitni enkoder.

JInak se to da udelat taky z par tranzistoru pri napajeni jednou tuzkovkou...
Princip je jednoduchy, moduluje se rozdilova slozka, pak se smicha a je to.

Idea:
1T zesilovac na ziskani signalu M+S
1T zesilovac S s modulatorem (budto dalsi T nebo dioda)
4T 38kHz + delic dvema
-------
6 tranzistoru + halda pasivek.

--

                        Jaroslav Lukesh
  This e-mail could not contain any viruses because I use Linux