Skanim otocny kloub k 230V snure..

Sasa - Viky - Svobodova viky@zdravotnici.cz
Úterý Září 21 17:18:26 CEST 2004

Hezký den,

    ona kulma se používá i častěji než jenom jednou za týden :-)  Jinak
on to není vlastně kloub ale takový jakoby konektor. Měla jsem to
rozebrané, protože je to místo nejčastějších poruch. Chjo. Je to takový
jako JACK ale upravený tak, aby se nedal vytáhnout. Popravdě řečeno
nechápu že má někdo odvahu přes dva takové plíšky táhnout 2200 W Asi už
deformace.

					Saša K. Svobodová - Viky

         web: http://www.zdravotnici.cz
              http://www.doupatko.adslink.cz