Anglictina bylo RE: učebnice high-speed

Miroslav Soltisik soltisikm@eurotel.sk
Úterý Září 21 12:10:01 CEST 2004

>Za drevnich dob existoval polsky ucebni system SuperMemo,

Co su toto za reci ?!?  ( :-) )

Ved Supermemo som pouzival ja a pouzivaju ho aj moje deti. V ramci riesenia
slovnych uloh deti spocitali, ze sa ucili cca 800 KRAT efektivnejsie (cas *
pocet slovicok) ako v jazykovej skole.

Bohuzial pomocou Supermema nasypete do hlavy len slovicka. Rychlo a trvalo.
Gramatika, a bezna konverzacia sa z toho naucit neda.

BTW.
Opatrne ak budete tlacit na seba alebo svoje deti. Podla manualu viac ako
hodinu (denne) s tym nedoporucuju pracovat. Ja som mal toho po 20 minutach
plne zuby. Nastastie, stacilo cca 5-10 minut denne.

Volna stara verzia bezi 30 dni. Ale netreba si to vsimat, bezi aj potom. Je
to na dve diskety.