OT: Anglictina bylo RE: učebnice high-speed

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Úterý Září 21 11:07:51 CEST 2004

oni nerozumeju ani sami sebe, oliver (kolega z Birminghamu) mi vravel ze
si z toho nemam nic robit, ze im nerozumie ani on :-) Tiez som mal
komplexy ked som irovi nerozumel ani slovo, potom ma ubezpecil ze
nerozumie ani on :-) V cerne su nastastie normalni ludia, takze je to
bez problemov, nikto sa nenadraduje...

Jan Waclawek wrote:

>Prd (s prepacenim).
>Anglicania Ti mozno rozumeju, ale Anglicanovi nerozumies Ty.
>Anglicania su co sa tyka jazyka sovinisti a silou-mocou sa snazia Ta presvedcit o svojej nadradenosti tym, ze hovoria co najrychlejsie, nejakym svojim debilnym prizvukom a pouzivaju co najexotickejsie slova zo svojho naozaj velmi bohateho slovnika.

toto mi pripada uplne normalne :-) ako sa pi vyslovuje originalne po
grecky? zoberme si ako priklad pismeno 'Y'. V kazdom jazyku sa vyslovuje
uplne inak...