OT: Anglictina bylo RE: ueebnice high-speed

Radek Vicek vicek.radek@cpost.cz
Úterý Září 21 10:51:55 CEST 2004

> A chcete se naucit cist, rozumet mluvenemu nebo sam mluvit?

S tim ctenim nemam az takovy problem - vse co se vyskytuje v beznem zivote
mi nedela si myslim problem (kdyz pominu sem tam nejake mene bezne
slovicko). Hlavne sam mluvit. S tim poslouchanim - poslouchal jsem relativne
casto jeden cas zpravy BBS - maji vyborne hlasatele a da se tomu dobre
rozumet - jakmile na me zacne nekdo brebentit jsem v ...., podobne je to i s
americkou anglinou.

> Naucit se spravne formulovat vety (aby doopravdy byly anglicky) vyzaduje
> budto vejit do anglicky mluviciho sveta ve veku do 6 let, coz
> vetsina z nas
> asi prosvihla, nebo obrovskou pili se zpetnou vazbou od anglicky
> mluviciho
> (realne pouze pri snatku, jeste snad jako individualni placnou
> vyuku - pro
> milionare), pripadne znacny jazykovy talent podporeny vlastnim pricinenim.

Vite ja resim, hlavne to s kym potom komunikovat abych to nezapomnel jak tu
nemcinu. Kolega tu pred casem chodil cca dva roky do jazykovky - po dvou
dalsich letech je na tom stejne jak predtim. Ja to tusil a tak jsem tam
radeji rovnou nesel - vyhozene penize. Chapal bych chodit treba intenzivne
do jazukovky treba 3mesice a pak jet treba na 1 rok nekam ven. Jinak (mozna
me vrozene demenci :-) je o ztrata casu a penez.

RadekCX