RE: Anglictina bylo RE: učebnice high-speed

Stribrnak email@europeum.cz
Úterý Září 21 10:29:15 CEST 2004

Udajne staci tesne pred usnutim a tesne pred probuzenim, to ma
mozek nejvetsi kapacitu vstrebat nejake informace, pouste si
nejakou englis konverzaci. Byl jsem na kurzu a presne toto jsme tam
museli delat. Dostali jsme wolkmeny s probiranou latkou a usinali
s blatouchama na hlave. Nicmene kurz skoncil a sbohem predsevzeti.
Nicmene zkusenost, kazde rano se mi zapina radio kolem sedme hodiny
kdyz jsou zpravy. Pak v prubehu dne slysim ruzne opakovane zpravy
a pristihuji se ze uz jsem to nekde slysel, ze to v ty hlave mam a nevim
jak se to tam dostalo. A to je to radio pred probuzenim.

Cestmir

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@mailman.nethouse.cz
[mailto:hw-list-bounces@mailman.nethouse.cz]On Behalf Of MK
Sent: Tuesday, September 21, 2004 10:07 AM
To: [HWnews]
Subject: Re: Anglictina bylo RE: učebnice high-speed

> No ja pracuji prakticky neustale s bezproblemove anglickymi manualy hlavne
> dokumentace k SW a skoleni s podklady v ang., ale cist jsem schopen
> maximalne basic anglictinu - naprosty problem je stvorit nejakou vetu.
> Chodit do jazykovky odmitam - nepouzivam anglictinu bezne a dopadlo by to
> stejne jako s nemcinou (puvodne jsem umel celkem obstojne - i nejaka
> maturita).
>
> Radost z toho nemam, ale nevim jak z toho ven aniz bych musel vycestovat
do
> zahranici. mate nekdo nejaky tip jak na to?

Mh, to znam az moc dobre. Jinak ja svuj projev pojmenovavam ponekud jinak:
stupid english :-)))

S pozdravem
MK

PS: chtelo by to nejakou nalejvarnu ve spanku, v bdelem stavu makam jak
cernej, na keramice louskam
bulvarni platky a ve vane relaxuju u sci-fi a detektivek, kde jinde vzit
jeste cas na uceni jazyka :-))