Re: Anglictina bylo RE: učebnice high-speed

MK info@mcu.cz
Úterý Září 21 10:07:14 CEST 2004

> No ja pracuji prakticky neustale s bezproblemove anglickymi manualy hlavne
> dokumentace k SW a skoleni s podklady v ang., ale cist jsem schopen
> maximalne basic anglictinu - naprosty problem je stvorit nejakou vetu.
> Chodit do jazykovky odmitam - nepouzivam anglictinu bezne a dopadlo by to
> stejne jako s nemcinou (puvodne jsem umel celkem obstojne - i nejaka
> maturita).
>
> Radost z toho nemam, ale nevim jak z toho ven aniz bych musel vycestovat do
> zahranici. mate nekdo nejaky tip jak na to?

Mh, to znam az moc dobre. Jinak ja svuj projev pojmenovavam ponekud jinak: stupid english :-)))

S pozdravem
MK

PS: chtelo by to nejakou nalejvarnu ve spanku, v bdelem stavu makam jak cernej, na keramice louskam
bulvarni platky a ve vane relaxuju u sci-fi a detektivek, kde jinde vzit jeste cas na uceni jazyka :-))