KE**IL

MK info@mcu.cz
Úterý Září 21 09:20:43 CEST 2004

No ja nevim, muj selsky rozum mi napovida, ze objednat si externe preklad
je naprosto koser. Licenci na Keila nikam neprenasim a to co prekladam
nikoho nemusi (nemuze) zajimat. Vzdyt to je snad pouze obraceni pripadu,
kdy zadam externistovy vyvynout SW, ktery pak vyuzivam dle svych potreb.

S pozdravem
MK

PS: I kdyz mezi nami devcaty - nezda se Vam to trochu pritazene za vlasy.
Odhlednouc od toho, ze prestavam byt panem zdrojaku, tak predevsim
bych vubec nemel v pazi podminky prekladu a linkovani, coz u C51 neni
zrovna to prave orechove :-))))