Datasheet HA12002

Martin Šaněk sanek.martin@volny.cz
Pondělí Září 20 22:24:17 CEST 2004

Diky, ale to jsem nasel taky. Jsem asi nejak natvrdly, ci co:-(
Mam zesik AKAI a nespina tam relatko s vystupem na repraky (klasika).
No a to relatko ridi prave tahle bestie. Vsechno na co si vzpomene na
vstupech ma, ale stejne ho nespusti. Myslel jsem si, ze kdyby bylo
nekde neco jako doporucene zapojeni, tak me to treby kopne. Nasel jsem
vnitrni zapojeni nejake nahrady od Toshiby, ale to melo vic vyvodu a
vlastni napajeni, tak jsem to nechal plavat.
No ale stejne diky. Asi to dam natvrdo....
MartinS

Tohle nestaci?

http://www.partsupply.in.th/lay_out_parts1/HA12002.htm

4. odkaz v Google...