Elektroinstalacni symbol

Kamil Rezac krez7509@artax.karlin.mff.cuni.cz
Pondělí Září 20 17:53:32 CEST 2004

No ono to je cele otocene o 45 stupnu proti smeru hodinovych rucicek,
takze (kdyz opominu to zahnuti, tak to na planu vypada takhle)

   /        - tady je to to zahnute

Podle planku to vypada, ze to je mozna propojene s vedle lezici zasuvkou
a couha to i z druhe strany zdi do vedlejsiho bytu. Mel jsem podezreni,
ze by to mohla byt TV antena, ale ta vypada ze vede po druhe strane
mistnosti. Jeden kolega tvrdil, ze by to mohla byt tepelna ochrana a
jiny zase ze mozna schodistak, ale ani jedno z toho se mi nezda.

Co na to pritomny revizni technik?

KR