Z(ivotnost potenciometru nebo trimru

Jirka zaloha@volny.cz
Pondělí Září 20 17:53:18 CEST 2004

Jan Waclawek napsal(a):

> No ano, a odpoved na otazku kde mozno kupis som nenasiel.

Prekvapive bych poslal mail s dotazem na nektery z kontaktu na tech
strankach.....

> Mozte mi prosim dat rozumne vysvetlenie, preco ste potom nemohli uviest priamy link???

Protoze nejsem zvykly vodit lidi za rucicku az do postylky. Myslim, ze
pri jen prumerne inteligenci je uvedeny odkaz az moc.

Mozna je to tim, ze jsem zivnostnik, ale proste nesnasim, kdyz kdokoliv
normalne schopny (netyka se kojencu, nemocnych, postizenych, starcu :-)
) vola o pomoc v tech zcela zakladnich vecech, aniz se jakkoliv snazi
sam. Mimochodem, tohle jednani je odsuzovane na mnoha strankach s
netiketou a konferencnimi zasadami, takze doporucuji k prostudovani.

--
Jirka