KE**IL

Jirka zaloha@volny.cz
Pondělí Září 20 17:46:32 CEST 2004

Snail Instruments napsal(a):

> Tak me napadlo - bylo by z hlediska licence legalni zridit on-line
> preklad? Proste poslu nekam zdrojak (e-mailem, ftp...) a prijde mi hex?
> Ponechme ted stranou otazku ze neci supertajny projekt nelze posilat
> emailem...

Vzato selskym rozumem: pokud si koupite komercni licenci cehokoliv, pak
s jeji pomoci muzete poskytovat sluzby komukoliv, kdo Vas napadne a
samozrejme za to uctovat penize.

Jina vec je, jestli si vyrobce software vymini jakekoliv stupidity a
pravo (nejlepe americkeho typu) mu v tom bude napomocno. To ale nema s
rozumem (tim mene selskym) nic spolecneho.

Imho bude nejlepe si precist konkretni licenci.

--
Jirka