Re: Životnost potenciometru nebo trimru

Jan Waclawek wek@host.sk
Pondělí Září 20 17:48:55 CEST 2004

No ano, a odpoved na otazku kde mozno kupis som nenasiel.
Leda tak na otazku, ako si vyziadat cenovu ponuku.
Mozno dotycny to kupil u nejakeho obchodnika, mozno to nema u vyrobcu cenu skusat pre 1 kus.
Viete to z daneho odkazu???

Co sa tyka katalogoveho listu, cez vcelku mnozstvo kliknuti sa da dopracovat na
http://www.renishaw.com/client/product/UKEnglish/PGP-1136.shtml
ale samotne enkodery su uvedene netypicky v lavom stlpci; a ked sa na ne klikne, datasheet je znova netypicky v lavom stlpci; a to vsetko nevhodne nevyraznou farbou.

Ale ak ste si isty, ze tam tie katalogove listy ide najst, znamena to, ze ste sa tam skutocne aj doklikal.
Mozte mi prosim dat rozumne vysvetlenie, preco ste potom nemohli uviest priamy link???
To by zrazu Vas prispevok dostal hlavu a patu a nebolo by to len puhe RTFM, ktore ma informacnu hodnotu = 0.

Este zaujimave je aj mozno skutocny vyrobca:
http://www.rls.si/slovenske/default.asp?prod=sensors

A zaujimavy je mozno aj nasledujuci link:
http://www.austriamicrosystems.com/04segments/industry/AS5040.htm
kde sa ponukaju aj free vzorky...

wek