Starý ICE na ISA kartě - kam s tím

marvin@explorer.cz marvin@explorer.cz
Pondělí Září 20 11:29:20 CEST 2004

Zdravím všechny,

znáte to: když něco funguje, není důvod to měnit. Takhle už asi 10 let
používám na vývoj x51 obvodový emulátor Open51 od firmy ComAp. Bohužel to
potřebuju používat na dvou různých místech, takže mám vzrůstající problém
udržet tam i tam nějaký PC hardware s ISA slotem. V podstatě to znamená
nemožnost upgradovat, protože mutrfošny s ISA slotem se už dneska prostě
nedělají. Měl jsem takový sen: nějaké starší PC v malinké krabici, stačí
obyčejné Pentium, kam bych tu kartu už napořád zavřel a vozil ssebou celé
PC. Takový nějaký kancelářský stroječek, menší a lehčí než standardní
minitower, jenom s možností vložení 1x ISA. Pamatuju se, že firma InWay
takové krásné malé krabice instalovávala jako proxy k bezdrátovému
připojení.

Nevíte někdo o něčem? Velikost a hmotnost rozhoduje :)

Pavel Z.