Prosba - notebook

mjfox@centrum.cz mjfox@centrum.cz
Pondělí Září 20 07:31:26 CEST 2004

Cirou nahodou jsem zrovna dostal stary notebook 486 s 640x480 displejem, v DOSu taky dela cerne pruhy nahore a dole - ale da se to prepnout v BIOSu (neco jako "expand LCD"), je na to i DOSova utilita, pokud mate zajem, muzu zitra prinest a poslat mejlem. Ale nerucim za to, ze to bude fungovat i na Vasem notasu.

Na Vasem miste bych se podival na presny typ "VGA karty" - chipu - a pohledal bych na webu nejake drivery.

P.K.

Předplaťte si INSTINKT, získáte CD a 13 výtisků zdarma!
http://www.instinkt-online.cz/predplatne/default.html