Zabezpeceni dat v USB klicence (FLASH disku)

mcmlxxx mcmlxxx@hantec.cz
Neděle Září 19 14:11:23 CEST 2004

moje klicenka ma ochranu 4 znakovym heslem ale to je spis sranda.
Ukladejte na klicenku jiz zasifrovane soubory nejakym bezpecnym
sifrovanim a soucasne si na klicenku nahrajte program na rozsifrovani.
Urcite existuje nejaky sifrovaci plugin pro souborovy manazer aby se
to zjednodusilo.

xxx