synchronizace RGB

Pavel Prochazka hacesoft@mujmail.cz
Neděle Září 19 10:57:25 CEST 2004

Ještě když jsem mel Amigu, taj jsem ji mel pripojenou k beznemu VGA 15"
monitoru. Kde jsem mel jednoduchou redukci: http://prochazka.d2.cz/amiga.php
a pouzil jsem ještě nejaky ovladac pro VGA monitor, který se strcil do
slozky monitory a ještě ve startup-sequenci se musel monitor spustit.

Pavel Prochazka
www.prochazka.zde.cz

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@mailman.nethouse.cz
[mailto:hw-list-bounces@mailman.nethouse.cz] On Behalf Of
santiago22@centrum.cz
Sent: Friday, September 17, 2004 4:51 PM
To: hw-list@mailman.nethouse.cz
Subject: synchronizace RGB

Dobry den, vim ze tu je par lidi co driv delali do pocitacu Amiga a jim
podobnych. Tyto pocitace meli RGB vystup na pevnych 15KHz/50Hz. Pripojit na
klasicky VGA monitor nesli protoze ty umeji vetsinou az 30KHz>

Me se podarilo sehnat prumyslovy VGA monitor ktery umi 15KHz, pouzival se
puvodne v zabezpecovaci technice na zobrazeni tv signalu. Vstupy to ma 3xBNC
a klasicky VGA. Bohuzel kdyz pripojim amigu na tento monitor (vga port RGB +
H a V sync) pohadaji se mi synchronizace. Sice mi monitor zobrazi ze je na
15KHz ale jen 30Hz nez se ztrati obraz uplne. Nevite nekdo jaky je rozdil
mezi amigackou a VGA synchronizaci? Hodne by mi to pomohlo protoze sehnat
dnes 17" monitor k tak stare "vykopavce" je nemozne.