Driver P-mosfet tranzistoru

Danhard danhard@volny.cz
Neděle Září 19 10:46:08 CEST 2004

Bud muzete "rychlou" cast buzeni prenaset kapacitne, to je ale citlive na
kolisani napajeni +50V proti zdroji buzeni, to se promitne do buzeni, treba
pri zapnuti napajeni, nebo transformatorem, to uz muze omezovat dosazitelnou
stridu pulzu.
Celkem dobre je oddeleni buzeni pomoci optonu, pro vyssi rychlosti ale musite
pouzit nejaky rychly typ, treba 6N137, a je zapotrebi udelat plovouci
napajeni. Na casy kolem 1us by mela stacit 6N136 za ktery zaradite
koplemetarni budic, ale nejake napajeni tam udelat stejne musite, i kdyz bude
stacit mnohem mensi DC proud.

Danhard