zpetne vazby mikrofonu

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Sobota Září 18 21:27:26 CEST 2004

Dne sobota, 18. září 2004 21:14 Cizek Milan napsal(a):
> Jeste jsem zapomel doplnit, k cemu to poterbuju. Zkratka jde spis jen o
> blbnuti s ruznymi karaoke a tak, kdy v male mistnosti nebyla sance mikrofon
> vubec zapnout (okamzite vazbil).

No ja nevim, ale me to vazbi tak od 90-100dB hlasitosti/4m v normalnim detskem
pokoji a to ditka zpivaji spise tise, takze zesileni tam je hafo. Pravda,
maji to s relativne velkou ozvenou aby se slyseli.

Jedine problemy co jsem kdy mel byl blbe udelany mikrofon (drzak do ruky), kdy
vznikla mala akusticka komora ktera rezonovala. Holt ho to chce hodne utesnit
necim nepruznym a tuhym (plastelina).

--

                        Jaroslav Lukesh
  This e-mail could not contain any viruses because I use Linux