zpetne vazby mikrofonu

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Sobota Září 18 21:14:06 CEST 2004

Dne sobota, 18. září 2004 21:09 Cizek Milan napsal(a):

> Me lso spis o to, jestli nekdo neznate neco konkretniho. Asi idealni by byl
> nejaky ovladac, co by pro zaznam vytvoril pseudo zarizeni, pak by uz nebyl
> problem to pouzit v libovolnem programu. Stacil by mi i plugin do winampu,
> pro zacatek, treba vstup na kratkou chvilku odstavit nebo vystup ztlumit.
> Ale jak koukam na winamp.com, je jich celkem hodne a zda se, ze ucel bude
> asi daleko sirsi. Pokud tedy vite o necem konkretnim, budu rad... Diky

Existuje nejaky DirectX editor, kde si poskladate vsechny DX moduly co mate a
popropojujete je jakoby dratem ;-)

Noa apak vam bude stacit nejaky DX pitch shfter pro muzkanty. Mozna uspejete
taky s ucelove nastavenym harmonizerem, podivejte se jak funguji efekty
"symphonic" a "celeste", mozna by vam pomohl i anta*res au*to*tu*ne a pod.

--

                        Jaroslav Lukesh
  This e-mail could not contain any viruses because I use Linux