Nakup u conrad.cz

J.R. siliconbrain@siliconbrain.biz
Sobota Září 18 19:33:29 CEST 2004

Ta ohybacka od Conrada je v Praze k mani v kazde prodejne s elektronikou,
krome GME. Podle ceny (30-35Kc) odhaduji, ze ji vsichni od Conrada kupuji.
Jinak je (nebo byl) to cesky vyrobek Tesly Lanskroun, patrila k nemu jeste
druha ohybacka s vetsimi roztecemi. Pouzivam ji temer denne, a ujistuji, ze
k ohybu neprida ani desetinku.
A jestli ohybate odporum nozky hned u pouzdra, pak potes panbuh vase nynejsi
ci budouci zakazniky :-((. Stalo by za to nahlednout do katalogovych listu k
jednotlivym soucastkam. Jako jeden z parametru je uvedena nejmensi povolena
vzdalenost ohybu od pouzdra, ktera se pohybuje v rozmezi 1-3 mm.

Loziska:
Industrial ložiska s.r.o.
Na břehu 27, Praha 9

Bezva, s.r.o.
Husinecká 22, Praha 3

RIHA, a.s.
Černokostelecká 128, Praha 10

ZKL-ZRL Praha, a.s.
Ke Kablu 378, Praha 10
Tohle je zajimava podnikova prodejna, kde se daji obcas koupit za ceskou
cenu i nestandardni loziska, ktera by clovek cekal jen u INY nebo SKF.
--
Rt

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.