Spatne piny na PIC16F876

Martin Šaněk sanek.martin@volny.cz
Sobota Září 18 18:10:02 CEST 2004

Dobry den,
mohu se prosim zeptat zde pritomnych oborniku na PICe na zakernou
otazku?
Mam PIC16F876 a uz u druheho kusu mam stejny problem s portem RA4
(vyvod 6). Pokud dam na porty zapisovat jednoduchou operaci:
test
        bsf     PORTA,0
        call    w1s
        bsf     PORTA,1
        call    w1s
        bsf     PORTA,2
        call    w1s
        bsf     PORTA,3
        call    w1s
        bsf     PORTA,4
        call    w1s
        bsf     PORTA,5
        call    w1s
        bcf     PORTA,0
        call    w1s
        bcf     PORTA,1
        call    w1s
        bcf     PORTA,2
        call    w1s
        bcf     PORTA,3
        call    w1s
        bcf     PORTA,4
        call    w1s
        bcf     PORTA,5
        call    w1s
        goto    test
 potom se vystup RA4 chova tak, ze na nem ve stavu nahozeni je napeti
 kolem 1,5-1,9V a vydrzi tam nekdy pouze malinkou chvilku, nekdy
 trochu dele, ale nikdy tak dlouho jak by se sluselo. Pote spadne na 0.
 Vsechny ostatni  vyvody jsou OK. Konfigurace je:

        banksel ADCON0
        clrf    ADCON0

        banksel PORTA
        clrf    PORTA           ;
        banksel ADCON1
        movlw   b'00000110'     ;
        movwf   ADCON1          ;
        movlw   b'00000000'     ;
        banksel TRISA
        movwf   TRISA           ;

        Kdyz mi to udelal prvni, myslel jsem, ze jsem nekde neco
        prosvihnul. U druheho kousku jsem si daval vazne pozor a nic
        jsem nezanedbal. Delam neco spatne, nebo proste ten vyvod zase
        odesel?

        Diky MartinS