Re: 2 HD na jedné kšandě - problém ?!?

Jan Kuba jan.kuba@seznam.cz
Pátek Září 17 20:40:04 CEST 2004

Ja na tom mam zamecek, a ten pokud nezamknu - disk tam "neni"
Po zamceni ani nejde vytahnout!!
----- Original Message -----
From: Radek a Petra Vickovi <rvicek@quick.cz>
To: '[HWnews]' <hw-list@mailman.nethouse.cz>
Sent: Friday, September 17, 2004 8:24 PM
Subject: RE: 2 HD na jedné kšandě - problém ?!?

Pouzival jsem to take cca tri roky. Jak v praci tak doma. Az jednou jsem
satral po PCcku (je na drzaku pod stolem) a chtel vyndat CDcko. Najednou
pocitac zamrzl. Proste jak jsem satral po celni strane tak jsem asi nejak
zavadil/drbnul/pohnul s tim suplikem. Odnesl to nastesti jen ten disk v
supliku disk - edesla komplet elektronika disku. Nastesti jsem sehnal stejny
a po prendani elektroniky jsem vsechno stahnul.

Od te doby mi to nesmi do baraku.

RadekCX

--
Odchozí zpráva neobsahuje viry.