RE: 2 HD na jedné kšandě - problém ?!?

Radek a Petra Vickovi rvicek@quick.cz
Pátek Září 17 20:24:06 CEST 2004

Pouzival jsem to take cca tri roky. Jak v praci tak doma. Az jednou jsem
satral po PCcku (je na drzaku pod stolem) a chtel vyndat CDcko. Najednou
pocitac zamrzl. Proste jak jsem satral po celni strane tak jsem asi nejak
zavadil/drbnul/pohnul s tim suplikem. Odnesl to nastesti jen ten disk v
supliku disk - edesla komplet elektronika disku. Nastesti jsem sehnal stejny
a po prendani elektroniky jsem vsechno stahnul.

Od te doby mi to nesmi do baraku.

RadekCX

--
Odchozí zpráva neobsahuje viry.