RE: 2 HD na jedné kšandě - problém ?!?

Jiri Foldyna jiri.f@avizo.cz
Pátek Září 17 11:30:51 CEST 2004

> [...]
> Když dám místo toho Maxtora 40GB WD chová se to stejně. Ten
> Maxtor v mém
> poČítači funguje bez problémů.
> Když je ten šuplík prázdný, Master disk běží v režimu UDMA5
> ale když tam
> vrazím ten šuplik s diskem oba disky běží v režimu PIO.
> Na sekundárním řadiči je vypalovačka a CD mechanika a obě
> běží v režimu
> UDMA2 (nebo UDMA3 teď si nejsem jistý).
>

> a teď babo raď - zkontroloval jsem vše co mě napadlo a jsem s
> rozumem v
> koncích. Nevíte někdo v čem by mohl být problém ?

Dobry den,
pisete, ze mate na masteru nastaven Cable select, na slave Slave. Zkusil
bych nastavit budto oba na CS, nebo jeden jako Dual(Master), druhy jako
Dual(Slave). Michani muze zpusobovat problemy.

Jeste odkazy na WD

http://wdc.custhelp.com/cgi-bin/wdc.cfg/php/enduser/std_adp.php?p_faqid=84&p
_created=1005005461&p_sid=9ZlPJHlh&p_lva=&p_sp=cF9zcmNoPTEmcF9zb3J0X2J5PSZwX
2dyaWRzb3J0PSZwX3Jvd19jbnQ9MjYmcF9zZWFyY2hfdHlwZT1zZWFyY2hfZm5sJnBfY2F0X2x2b
DE9MTIzJnBfcGFnZT0xJnBfc2VhcmNoX3RleHQ9anVtcGVyIHNldHRpbmdz&p_li=

http://wdc.custhelp.com/cgi-bin/wdc.cfg/php/enduser/std_adp.php?p_faqid=1223
&p_created=1088531904&p_sid=E2l2LHlh&p_lva=&p_sp=cF9zcmNoPTEmcF9zb3J0X2J5PSZ
wX2dyaWRzb3J0PSZwX3Jvd19jbnQ9MjYmcF9zZWFyY2hfdHlwZT1zZWFyY2hfZm5sJnBfY2F0X2x
2bDE9MTIzJnBfcGFnZT0xJnBfc2VhcmNoX3RleHQ9anVtcGVyIHNldHRpbmdz&p_li=

P.S. Omlouvam se dlouhy odkaz, ale neumim Utlouku naznacit, aby ho
nepolamal.

Zdravim

Jiri Foldyna