Stlacenim zapni/vypni

Šerých Jakub Serych@panska.cz
Pátek Září 17 09:28:46 CEST 2004

> A mam na to celych 256 words programu a 16 bytes RAM, z toho
> urcite vyuziju maximalne ctvrtinu! Neni to plyvani? :-)))))
>
> Dusan Dolezal

Tak tam dodelejte vedle te IR komunikace mezi semafory i potencialni komunikaci s martany. Ta IR LEDka beztak pojede jen zlomek casu - zase plytvani jak hrom, takze kdyz ve volnych chvilich bude aspon vysilat (treba morseovkou) takove ty udaje, ze jsme 3. planeta slunecni soustavy, ze tady mame vodu, pivo, lidi a politiky, tak se nekdy treba nejakej martan chytne :-))))

Jakub Serych