Melodicke generatory - bubny

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Pátek Září 17 09:19:51 CEST 2004

Dne čtvrtek, 16. září 2004 10:43 info@robozor.cz napsal(a):
> Ahojte,
> nedavno jsem hledal levne (nejlepe hotove) reseni elektronickeho metronomu
> -simulatoru bubnu. Potreboval jsem simulovat bubnem doby a rychlost (bpm)
> a mit moznost to cele pripojit k zesilovaci. Hledal jsem nejake brouky ze
> kterych by lezly ruzne zvuky bubnu a ty ridit picem + maly dispaly na
> zobrazeni dob a bpm. Brouky jsem nesehnal a pokusy se zvukem rovnou z picu
> se mi nedarily. Je pozadavek na vetsi realisticnost zvuku bubnu, ne nejake
> prdeni ci praskani, ktere mi z toho lezlo :-)).

dobre se da zvuk bubnu simulovat elektronicky, pak z toho lezou zvuky podobne
Roland TR808. V nejjednodussi zmodernozovane variante vam staci 1-2 4069ube a
1 generator sumu. Jako bici jednotka k pocitaci to bylo popsane v nejakem
modrem AR (80. leta), v cervenem to vyslo taky ale s tranzistory a s PCB (v
modrem pcb neni). Jinak taky z knihy El. h. nastroje (70. leta).

http://www.google.com/search?num=100&hl=cs&ie=UTF-8&q=electronic+drum+OR+drums+sound+OR+sounds+circuit+OR+schematic&btnG=Hledat&lr=

--

                        Jaroslav Lukesh
  This e-mail could not contain any viruses because I use Linux