OT: kodovani Kamenickych

Libor Kavan lkavan@krkonose.cz
Pátek Září 17 08:48:54 CEST 2004

At 08:30 17.9.2004 +0200, mjfox@centrum.cz wrote:
>Moc se omlouvam za OT, ale jak se Vam zobrazuje tahle stranka? At vyberu,
co vyberu, nikdy to nevidim spravne (Stredoevropske jazyky - ISO, Win, DOS).

>http://www.pvtnet.cz/kam/www/mulysa/index.htm

No jo, fakt jsou to Kamenici! Ulozil jsem text, natahnul driver pro Kameniky
a videl jsem to v poradku. Ja taky myslel, ze se to uz nepouziva...
BTW: Kod Kamenickych byla IMHO nejlepsi cestina, slo to docela dobre cist i
bez driveru (coz se o wokenni cestine rict neda) a taky to neprepisovalo
znaky pro ramecky, takze okna v Norton Commanderu nejsou zmrseny...

S pozdravem           with best regards
 Libor Kavan, Dlouha 421, 543 03 Vrchlabi III,Czech republic
 Phone & Fax:+420 499 426 232       http://www.techtronex.cz