EEprom s ochranou?

Jaroslav Buchta buchta@compelson.cz
Čtvrtek Září 16 20:56:43 CEST 2004

Prave ze ne, je to dokonce paralelni eprom, zrejme z ni bezi i program. Byl
tam obrazek nejake redukce, ktera se zaletuje misto puvodni eprom a na ni
byl evidentne pam.cip a
nevic nejaky pry GAL??? (melo to asi 20+neco nozicek PLCC).
Pry neni jednoduche/mozne puvodni eeprom precist
je to na http://chiptuning.ec.cz/
"
Datum: 13.7.2003 19:57:31
Jmeno: Jirka
Email: Uzivatel si nepral zverejnit email
WWW:
Zdravicko, nevlastnim sice RS, ale stahnout data z epromy je problem jelikoz
je pouzit v ECU obvod 29f800 a ten ma pojistku proti precteni. Proto asi ten
clobrda si ji nemohl ani zalohovat :))Treba starsi TDI cka maji 28f010 ta
jde v pohode precist.Fabky pouzivaji 29F400, i tam je problem ze ctenim.
"