sifrovani dat

Jiří Vojtek jiri.vojtek@ticketpro.cz
Čtvrtek Září 16 12:58:26 CEST 2004

Mohu potvrdit,
tahle sifra je opravdu uzasna a navic si muzete bez vetsich problemu
rozsirovat klic az do aleluja :)
Co se tyce bezpecnosti zkuste se zacist tady http://crypto-world.info/ po
te, co jsem zjistil, ze jsem uplny pitomec a chapal jsem vyznam kazdeho
desateho slova jsem ztratil iluze o nepruraznosti jednoduchych sifer :(
Pokud vim tak v dobe uvedeni GOST 28147-89 z ni mela jista rozvedka pekne
tezkou hlavu a porad ma.
Co se tyce popisu, nevim jestli tu uz neprobehl, ale pro zacatek je dobry
treba
http://programovanie.pc.sk/jazyky/clanok.ltc?ID=170
S pozdravem Jiri Vojtek