Generátor sinu

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Čtvrtek Září 16 10:56:28 CEST 2004

tak na taketo pouzitie podla mna mala DDS bohate staci... Pokial bezi na
25/50MHz a generuje sa 1MHz je to uplne v pohode... Vyhoda presne
definovana frekvencia, skreslenie zodpovedajuce poctu bitov (10-12-14),
nestoji to dokopy nic a ked sa to bude krmit 10-25-33MHz tak to takisto
nic nezere. Na vystup staci DP filter vyssieho radu s operakom a je
vymalovano :-)
b.