melodicke generatory

jiri@bezstarosti.cz jiri@bezstarosti.cz
Čtvrtek Září 16 09:37:00 CEST 2004

>Pokud umite poradit, predem diky. Nenabizejte mi PICy apod.

A to ani naprogramovane i s pisnickami ?

Pouzijete je pak jako bezny melodicky generator aniz byste se zabyval tim,
ze jde o MCU a jeste se da dohodnout na tom, jake pisnicky do toho vlastne
chcete - ze jde o MCU Vas pak opravdu trapit nemusi, dostanete melodicky
generator jako brouka s osmi vyvody :).

Nebo take muzete stahnout zdrojak z webu (dokonce na to ma primo MICROCHIP
AN) a palit si pisnicky do PIC za cenu neco kolem 3 petek jak na bezicim
pase a nemusite se ani bat toho, ze by priste brouky nebyly.

Tohle opravdu nechcete ? Popremyslejte o tom :).

--
Jiri Bezstarosti