Rozreseni: ATMEL a ztrata dat

wek wek@host.sk
Úterý Září 14 22:59:53 CEST 2004

Prrrrrr

- na rozdiel od epromovitych picov, kde vpp je priamo napatie, ktorym sa
pecie epromova bunka, co bolo, ak som dobrepochpil pricina chyb vacsiny
bastlenych programatorov, je u flashovitych atmelov vpp len logicka
uroven, programovacie napatie vyraba interna pumpa.

- problemy s casovanim programovania by tiez nemali nastat, ide o
interne casovany proces

- problem zle napalenych fuses je podla mna vo vacsine pripadov
nepozornostou - tych fuses je u novsich obvodov az neskutocne vela, v
okne programatora su popisane len nejakou debilnou skratkou, a je
nastaveny nejaky nevhodny default. Toto nie je problem len bastlenych
programatorov, ale aj profi za tazke peniaze.

- nahodne sa preprogamovavajuce byte neverim ze su sposobenene nevhodnym
progamovanim

Pruser pokojne moze byt sposobeny aj nevhodne uvarenym kremikom,
pridanou nedokumentovanou a nedokumentovatelnou featurou, spickami v
napajani a v signaloch, splnom mesiaca v konjunkcii s apogeom marsu
atd.atd.

wek