OT:Notebook Digital HiNote Ultra II vs PCMCIA

Prichy prichy@volny.cz
Úterý Září 14 19:34:21 CEST 2004

Zravim.

Pokousim se naistalovat PCMCIA lan +56k modem (Xircom  RBEM56G-100),
problem je, ze notas vubec kartu nenajde. V práci jsem to zkousel na novejsim
jiz pri zasunuti "to piplo" :) a nahlasilo novy HW.
Vsiml jsem si, ze ve spravci HW jsou nainstalovany pod
PCMCIA zasuvkou dva ovladace,
jeden standartni a druhy jakoby navic :) po zakazani druheho
uz nic nenasel.
Z toho jsem usoudil, ze budu potrebovat "ten druhy", jenze mam
problem muj notebook je jiz dost stary (P133/40MB-RAM) pri hledani
na netu jsem nic moudreho nenasel :((, tak jsem se rozhodl, ze se zkusim
zeptat. Jak je to s podporou W98SE CardBus, nejde nekde sehnat nejake
univerzal ovladace nebo nema nekdo neco k tomuto notebooku?

Mozna nekde delam chybu, nebo se ptam blbe, mozna jsem
to nepochopil jak to cele funguje, ale chapejte me jako clovek,
co drzi PCMCIA v ruce poprve v zivote :-/

Omlouvam se za mirne OT a prosim o radu

Přichy
http://prichy.wz.cz