hodnota pojistky

Ales Donda ales_donda@adsoft.cz
Úterý Září 14 19:09:53 CEST 2004

Ono se rekne upravit si nazor, kdyz vytrhnete vetu z kontextu a hodnotite

Mozna trosku budu oponovat vasi vire, ale uvedomte si, ze kdyz nekdo polozi
takovouhle otazku (viz predchozi mejl), tak mu obvykle nasledujici linky
nejsou k nicemu.

Takze bych chtel narazit na vasi "pohrdavou" odpoved a misto toho vas vyzvat
k tomu, abyste popsal cloveku, ktery je schopen polozit takovouto otazku,
jak ma zjistit hodnotu tavne pojistky.

Abyste mne zase nenapadal, myslim tim proud Ia. Ktery neni presne I pojistky
ale urcity, na typu zavisly "n" nasobek.

Jestli mate zajem muzu vam udelat prednasku o tom jak zaridit aby pojistka
byla rychla, pomala, pomalo-rychla apod. Jinymy slovy jak si presne pohrat s
jeji charakteristikou. Byl by to dlouhy e-mail, tak 4-5 normostran. Mozna
vic.

Tak se neurazejte a opravdu to zkuste popsat, musite poznat uroven
tazajiciho a podle to se k nemu snizit a popsat algoritmus pro reseni jeho
problemu. Jestli se ten clovek ma neco naucit, tak to nesmi nikdo resit za
nej, ale nabidnout mu nektere smery reseni nebo urcita "typyzovana" reseni a
o zbytek at se postara sam. V zadnem pripade bych se neschyloval k odpovedi
typu RTFM. Mozna bych to uvedl jenom do zaveru pro nacerpani dalsich
informaci.

Zamyslete se nad tim a urcite to konferenci pomuze.

Ales Donda - revizni technik vyhrazenych elektrickych zarizeni
WWW: http://www.revize.info

PS: hrebik do pojistek nedavejte, pouzijte klemu :)