Rozreseni: ATMEL a ztrata dat

MK info@mcu.cz
Úterý Září 14 18:56:05 CEST 2004

> To su zvedavej, kdo ted pipne proti PICkam ;-)

No kdo, ja si pipnu. To ze je Atmel nachylny na blbnuti ISP programovani neni jen jeho vysada.
Pan Jiri se mozna podeli o sve zazitku s PICama a jejich ISP. Pruser je v podstate vsude stejny -
"home made" programator, ktery ma co jde ocesane systemem "Franto podrz ten komin, jdu pro prachy".

S pozdravem
MK