Rozreseni: ATMEL a ztrata dat

Zdenek Aster zdenek.aster@seznam.cz
Úterý Září 14 18:07:56 CEST 2004

No uprime mam tri duhy desek.
Prvni tu brutalni s temi kondezatory.
Dalsi dve normalni a ty tim trpi taky.
Jdu pro osciloskop a zkusim rozchodit JTAG.
Stara znama poucka
1) MK ma vzdycky pravdu
2) Kdyz nema, plati bod cislo 1) ;-)))))
Jen zadne omluvy MICROCHIPu, to bych
neunesl a musel bych stahnout dotaz, ja na to prijdu ;-))

Ja bych nerad, aby to byla nejaka moje blbost.
Ja neznam nikoho kdo ma redukci z TQFP a patricny
programator.

Zdenek Aster

----- Original Message -----
From: "Jan Waclawek" <wek@host.sk>
To: <hw-list@mailman.nethouse.cz>
Sent: Tuesday, September 14, 2004 6:05 PM
Subject: Re: Rozreseni: ATMEL a ztrata dat

> No podstatna otazka skor je, co mate paralelny programator s redukciou,
resp. ci mate kamarata co to ma.
> Odfuknut to z plosaku nie je problem.
>
> A nemate nejaku inu, jednoduchsiu aplikaciu, kde by ste vyskusali, ci nie
je problem v tej velkej aplikacii (spominali ste 90 elytov to musi byt
celkom plachta)?
> Prip. par kuskov by ste to mohli skusit nadratovat len na napajanie a spi
len tak do luftu a skusit parkrat preprogramovat
> (ja som nalepil svaba hore nohami na univerzal a vytiahol pod lupou
drotikmi spajkovackou s jemnym hrotom, a to bol pitch 0.5mm)

> Alebo na nejaku dosku kde nie je osadeny ziadny rusivy balast len tak
nasucho pritlacit svaba a tak skusit naprogramovat (aj ked tam je uz riziko,
ze to nema dobry kontakt...).